#

Központi telephelyünk: 1089 Budapest, Kőris u. 27. fsz. 1.
Telefon: 06-1-786-7632
06-1-786-3125
E-mail cím: ugyfelszolgalat@lapenztargep.hu

Pénztárgép vásárlás menete

Mielőtt leadná pénztárgép megrendelést a webshopban, kérem, olvassa el figyelmesen a megrendelés menetéről szóló összefoglalónkat.

Figyelem: Minden elküldött pénztárgépet is tartalmazó megrendelés esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén a rendelés pontosítása érdekében, ezért kérem, hogy ügyeljen az adatok pontos kitöltésére!

A pénztárgép vásárláshoz szükséges dokumentumok:

Cég esetén:

  • A cég nevére szóló üzembe helyezési kód (ügyfélkapun keresztül a PTGREG nyomtatványon lehet igényelni)
  • Aláírási címpéldány, vagy aláírási minta
  • Cégkivonat
  • Személyi igazolvány, és lakcímkártya
  • Meghatalmazás (ez csak akkor szükséges, ha nem az aláírási címpéldányon szereplő személy veszi át a pénztárgépet)

Egyéni vállalkozó esetén:

  • A vállalkozó nevére szóló üzembe helyezési kód (ügyfélkapun keresztül a PTGREG nyomtatványon lehet igényelni) 
  • Vállalkozói igazolvány, vagy a polgármesteri hivatal által kiadott regisztrációs lap
  • Személyi igazolvány, és lakcímkártya
  • Meghatalmazás (ez csak akkor szükséges, ha nem az egyéni vállalokzó veszi át a pénztárgépet)

Miután az oldalon megtalálta a megfelelő terméket, állítsa be, (a szám átírásával, vagy a nyilak segítségével) hogy mekkora mennyiséget szeretne belőle vásárolni és nyomja meg a "Kosárba teszem" gombot.

Ha ez megtörtént egy felugró ablak fogja tájékoztatni, hogy milyen termékek kerültek a kosárba. A termék neve melletti piros "X"-el törölheti a terméket a kosárból, a "Még vásárolok" gombbal folytathatja a böngészést a honlapon, a zöld "Tovább a fizetéshez" gombbal pedig továbbléphet a temék fizetéséhez. Amennyiben tovább kíván vásárolni abban az esetben a következő kiválasztott terméknél is hasonlóképpen kell eljárni, hogy a termék bekerüljön a kosárba.

Kosár

Nincs termék a kosárban

Még vásárolok