#

Központi telephelyünk: 1089 Budapest, Kőris u. 27. fsz. 1.
Telefon: 06-1-786-7632
06-1-786-3125
E-mail cím: ugyfelszolgalat@lapenztargep.hu

Pénztárgép vásárlás menete

Mielőtt leadná pénztárgép megrendelést a webshopban, kérem, olvassa el figyelmesen a megrendelés menetéről szóló összefoglalónkat.

Figyelem: Minden elküldött pénztárgépet is tartalmazó megrendelés esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén a rendelés pontosítása érdekében, ezért kérem, hogy ügyeljen az adatok pontos kitöltésére!

A pénztárgép vásárláshoz szükséges dokumentumok:

Cég esetén:

  • A cég nevére szóló üzembe helyezési kód (ügyfélkapun keresztül a PTGREG nyomtatványon lehet igényelni)
  • Aláírási címpéldány, vagy aláírási minta
  • Cégkivonat
  • Személyi igazolvány, és lakcímkártya
  • Meghatalmazás (ez csak akkor szükséges, ha nem az aláírási címpéldányon szereplő személy veszi át a pénztárgépet)

Egyéni vállalkozó esetén:

  • A vállalkozó nevére szóló üzembe helyezési kód (ügyfélkapun keresztül a PTGREG nyomtatványon lehet igényelni) 
  • Vállalkozói igazolvány, vagy a polgármesteri hivatal által kiadott regisztrációs lap
  • Személyi igazolvány, és lakcímkártya
  • Meghatalmazás (ez csak akkor szükséges, ha nem az egyéni vállalokzó veszi át a pénztárgépet)

Miután az oldalon megtalálta a megfelelő terméket, állítsa be, (a szám átírásával, vagy a nyilak segítségével) hogy mekkora mennyiséget szeretne belőle vásárolni és nyomja meg a "Kosárba teszem" gombot.

Ha ez megtörtént egy jobb oldalon felugró ablak fogja tájékoztatni, hogy milyen termékek kerültek a kosárba. A termék neve melletti "X"-el törölheti a terméket a kosárból, a "Még vásárolok" gombbal folytathatja a böngészést a honlapon, a zöld "Tovább a fizetéshez" gombbal pedig továbbléphet a temék fizetéséhez. Amennyiben tovább kíván vásárolni abban az esetben a következő kiválasztott terméknél is hasonlóképpen kell eljárni, hogy a termék bekerüljön a kosárba.

Abban az esetben, ha a "Tovább a fizetéshez" gombot választja a megnyomás után láthatja a vásárlási összesítőt, ahol tudja változtatni a mennyiséget (a szám átírásával, vagy a nyilak segítségével) vagy éppen törölheti at adott tételt a "Törlés a korárból" gomb megnyomásával. A kosártartalma alatt látható a bejelentkezési platform, ahol be tud lépni az oldalra, amennyiben márregisztrált felhasználónk, illetve eldöntheti, hogy ha nem akkor regisztrációval, vagy a nélkül szeretne vásárolni.

a.)   Amennyiben a regisztrációt választja egy felugró ablakba kell néhány információt kitöltenie, valamint egy felhasználó nevet és jelszót adnia magának. A mentés gombbal a rendszer tárolja az adatokat és tovább lép a vásárlás következő részéhez ahol meg kell adnia a szállítási címet (ha korábban vásárolt akkor ki kell választani melyik legyen) illetve a számlázási címet (ha korábban vásárolt akkor ki kell választani melyik legyen) az átvételi/szállítási módot és a fizetésimódot. A véglegesítés résznél írhat megjegyzést a rendeléshez, amennyiben szeretne, majd a kis négyzet bepipálása után elküldheti a megrendelését.

b.)   Amennyiben regisztráció nélkül szeretne vásárolni, akkor be kell írnia a szállítási és számlázási címet (amit a rendszer nem fog megjegyezni!) az átvételi/szállítási módot és a fizetésimódot. A véglegesítés résznél írhat megjegyzést a rendeléshez, amennyiben szeretne, majd a kis négyzet bepipálása után elküldheti a megrendelését.

Bármelyik módon küldi el a megrendelést, a megadot e-mail címre egy visszaigazoló üzenetet fog kapni a megrendeléséről. amennyiben a megrendelésben pénztárgép is szerepel, minden esetben, cégünk ügyfélszolgálata meg fogja Önt keresni telefonon is, hogy tájékoztassa a további teendőkről.

 
#

145 923 HUF

(114 900 HUF + ÁFA)

Engedélyszám: A240    Engedélyezett típus:      CashBox base            Üzembe helyezési és szerződéskötési díj:     10.000Ft + Áfa  (12.700 Ft)  Bármilyen üzlet      részére  ajánljuk!                           

#

167 513 HUF

(131 900 HUF + ÁFA)

Engedélyszám: A240    Engedélyezett típus:      CashBox base            Üzembe helyezési és szerződéskötési díj:     10.000Ft + Áfa  (12.700 Ft) Bármilyen üzlet       részére  ajánljuk!                           

#

158 623 HUF

(124 900 HUF + ÁFA)

Engedélyszám: A265    Engedélyezett típus:      CashBox base GPS          Üzembe helyezési és szerződéskötési díj:   10.000Ft + Áfa (12.700 Ft)  Elsősorban mozgóárusok, piacozók, kitelepülők, vásározók      részére  ajánljuk!                           

Kosár

Nincs termék a kosárban

Még vásárolok