Pénztárgép vásárlás menete
Mielőtt leadná pénztárgép megrendelést a webshopban, kérem, olvassa el figyelmesen a megrendelés menetéről szóló összefoglalónkat.
Figyelem: Minden elküldött pénztárgépet is tartalmazó megrendelés esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén a rendelés pontosítása érdekében, ezért kérem, hogy ügyeljen az adatok pontos kitöltésére!
A pénztárgép vásárláshoz szükséges dokumentumok:
Cég esetén:
- A cég nevére szóló üzembe helyezési kód (ügyfélkapun keresztül a PTGREG nyomtatványon lehet igényelni)
- Aláírási címpéldány, vagy aláírási minta
- Cégkivonat
- Személyi igazolvány, és lakcímkártya
- Meghatalmazás (ez csak akkor szükséges, ha nem az aláírási címpéldányon szereplő személy veszi át a pénztárgépet)
Egyéni vállalkozó esetén:
- A vállalkozó nevére szóló üzembe helyezési kód (ügyfélkapun keresztül a PTGREG nyomtatványon lehet igényelni)
- Vállalkozói igazolvány, vagy a polgármesteri hivatal által kiadott regisztrációs lap
- Személyi igazolvány, és lakcímkártya
- Meghatalmazás (ez csak akkor szükséges, ha nem az egyéni vállalokzó veszi át a pénztárgépet)
Miután az oldalon megtalálta a megfelelő terméket, állítsa be, (a szám átírásával, vagy a nyilak segítségével) hogy mekkora mennyiséget szeretne belőle vásárolni és nyomja meg a "Kosárba teszem" gombot.
Ha ez megtörtént egy jobb oldalon felugró ablak fogja tájékoztatni, hogy milyen termékek kerültek a kosárba. A termék neve melletti "X"-el törölheti a terméket a kosárból, a "Még vásárolok" gombbal folytathatja a böngészést a honlapon, a zöld "Tovább a fizetéshez" gombbal pedig továbbléphet a temék fizetéséhez. Amennyiben tovább kíván vásárolni abban az esetben a következő kiválasztott terméknél is hasonlóképpen kell eljárni, hogy a termék bekerüljön a kosárba.
Abban az esetben, ha a "Tovább a fizetéshez" gombot választja a megnyomás után láthatja a vásárlási összesítőt, ahol tudja változtatni a mennyiséget (a szám átírásával, vagy a nyilak segítségével) vagy éppen törölheti at adott tételt a "Törlés a korárból" gomb megnyomásával. A kosártartalma alatt látható a bejelentkezési platform, ahol be tud lépni az oldalra, amennyiben márregisztrált felhasználónk, illetve eldöntheti, hogy ha nem akkor regisztrációval, vagy a nélkül szeretne vásárolni.
a.) Amennyiben a regisztrációt választja egy felugró ablakba kell néhány információt kitöltenie, valamint egy felhasználó nevet és jelszót adnia magának. A mentés gombbal a rendszer tárolja az adatokat és tovább lép a vásárlás következő részéhez ahol meg kell adnia a szállítási címet (ha korábban vásárolt akkor ki kell választani melyik legyen) illetve a számlázási címet (ha korábban vásárolt akkor ki kell választani melyik legyen) az átvételi/szállítási módot és a fizetésimódot. A véglegesítés résznél írhat megjegyzést a rendeléshez, amennyiben szeretne, majd a kis négyzet bepipálása után elküldheti a megrendelését.
b.) Amennyiben regisztráció nélkül szeretne vásárolni, akkor be kell írnia a szállítási és számlázási címet (amit a rendszer nem fog megjegyezni!) az átvételi/szállítási módot és a fizetésimódot. A véglegesítés résznél írhat megjegyzést a rendeléshez, amennyiben szeretne, majd a kis négyzet bepipálása után elküldheti a megrendelését.
Bármelyik módon küldi el a megrendelést, a megadot e-mail címre egy visszaigazoló üzenetet fog kapni a megrendeléséről. amennyiben a megrendelésben pénztárgép is szerepel, minden esetben, cégünk ügyfélszolgálata meg fogja Önt keresni telefonon is, hogy tájékoztassa a további teendőkről.
Engedélyszám: A240 Engedélyezett típus: CashBox base Üzembe helyezési és szerződéskötési díj: 15.000Ft + Áfa (19.050 Ft) Bármilyen üzlet részére ajánljuk!
Engedélyszám: A240 Engedélyezett típus: CashBox base Üzembe helyezési és szerződéskötési díj: 15.000Ft + Áfa (19.050 Ft) Bármilyen üzlet részére ajánljuk!
Engedélyszám: A265 Engedélyezett típus: CashBox base GPS Üzembe helyezési és szerződéskötési díj: 15.000Ft + Áfa (19.050 Ft) Elsősorban mozgóárusok, piacozók, kitelepülők, vásározók részére ajánljuk!