#

Központi telephelyünk: 1089 Budapest, Kőris u. 27. fsz. 1.
Telefon: 06-1-786-7632
06-1-786-3125
E-mail cím: ugyfelszolgalat@lapenztargep.hu

« Vissza az előző oldalra

Smart-Cash raktárkezelő és számlázó szoftver

#

FELHASZNÁLÁSI TERÜLET

Az eddig megszokott rendszerektől eltérő kezelő felülettel rendelkező Smart-Cash program, jól ki tudja szolgálni a kiskereskedelmi üzleteket, vagy üzlethálózatokat és nem jön zavarba egy éttermi kialakítású üzlet pénzügyi részének levezénylésétől sem. Nagy előnye, hogy felhőben működik (nem kell semmit telepíteni a gépére), kapcsolható hozzá pénztárgép, vagy adóügyi nyomtató, digitális mérleg, blokknyomtató, a pénztárgépen keresztül pedig külső kijelző, és számlát is tud kiállítani. (külső számlázói kapcsolattal) Nem kell külön méregdrága számítógépet és egyéb kütyüket vásárolni, ha Önnek van megfelelő eszköze (asztali PC, notebook, tablet PC, ) akár azon is futtathatja. Bármikor bárhonnan elérheti a program admin felületét (háttérfelület), így akár nyaralás közben is ráláthat az üzletében folyó értékesítési, beszerzési folyamatokra, pénzügyi jelentésekre, fogyásokra, bevételezésekre stb... A programot nem kell megvásárolni, csak bérelnie kell, így pont addig használhatja ameddig akarja. Amennyiben szezonális üzletet üzemeltet és télen bezár, akkor arra az időre nem kell bérleti díjat fizetnie, de amikor legközelebb kinyit ugyanúgy tudja birtokba venni ahogy azt hagyta, minden adat és információ rendelkezésére fog állni.

10 160 HUF

8 000 HUF + ÁFA

Többféle megoldásban is üzemeltethető a program:    1.  Egy Smart-Cash raktár, önnmagában pénztárgép nélkül csak számlakiadással                                                                                                                                                                                           2.  Egy Smart-Cash  raktár, pénztárgéppel számla kiadással                                                                                                                                                                                                                               3.  Egy Smart-Cash raktár, több pénztárgép szémla kiadással (a pénztárgépek lehetnek egymástól távol is)                                                                                                                                             4. Több Smart-Cash  raktár több pénztárgép + központi Smart-Cash raktár + számlázás

A számlázás történhet hagyományos A4 formátumú bármilyen rendszerű nyomtatón, vagy 80mm széles blokknyomtatón is. Amennyiben csak készpénzes számla kiállítására van szükség, alkalmazhatja pénztárgépként a CashCube Pro típust amely önnmagában alkalmas egyszerűsíett készpénzes számla kiállítására, így megspórolhatja a külső nyomtatót. 

Havi bérleti díj 1 licence esetén (1program, 1 pénztárgép): 8.000Ft +Áfa / hónap

A program megtrekinthető bemutatótermünkben 1089 Budapest Kőris u. 27. fsz.1., ahol kollegáink állnak rendelkezésükre, amennyiben kérdéseik lennének a program üzemeltetésével, kialakításával, illetve az admin felület személyre szabásával kapcsolatban.

Kosár

Nincs termék a kosárban

Még vásárolok