#

Központi telephelyünk: 1089 Budapest, Kőris u. 27. fsz. 1.
Telefon: 06-1-786-7632
06-1-786-3125
E-mail cím: ugyfelszolgalat@lapenztargep.hu

Éves Felülvizsgálat

Minden online pénztárgépen az üzembehelyezéstől számított 365 napos cikluson belül minden évben el kell végezni (el kell végeztetni) a 48/2013 NGM rendelet 48. paragrafus 2. bekezdése által előírt éves felülvizsgálatot. A felülvizsgálat tartalmazza a NAV által összeállított javaslatokat, valamint a gyártók, forgalmazók által előírt egyéb tipus-specifikus módosításokat, ellenőrzéseket, esetleges alkatrész cseréket.

Minden online pénztárgépen az üzembehelyezéstől számított 365 napos cikluson belül minden évben el kell végezni (el kell végeztetni) a 48/2013 NGM rendelet 48. paragrafus 2. bekezdése által előírt éves felülvizsgálatot. A felülvizsgálat tartalmazza a NAV által összeállított javaslatokat, valamint a gyártók, forgalmazók által előírt egyéb tipus-specifikus módosításokat, ellenőrzéseket, esetleges alkatrész cseréket. Rögtön felmerül a kérdés, hogy mi a helyzet a szüneteltetett készülékekkel? A NAV Ellenőrzési Főosztályának vezetője szerint a szüneteltetés nem befolyásolja az eljárás menetét, ellenben - élve az hivatalos szóhasználattal - nem kifogásolható az a megoldás sem, ha az üzemeltető a használat szüneteltetésének befejezésekor itézkedik haladéktalanul az éves felülvizsgálatról. Az, hogy mikor jár le a 365 napos ciklus egyszerűen lehet ellenőrizni. A pénztárgéphez kapott gépnapló tartalmazza az üzembe helyezés dátumát, melytől egyszerűen kiszámítható a következő ciklus vége. Nagyon fontos, hogy a rendelet a felhasználói hatáskörbe helyezi az elvégzés (elvégeztetés) felelősségét, így ne várjanak a szerviz jelentkezésére, célszerű betelefonálni és időpontot egyeztetni. Amennyiben a felülvizsgálat elmulasztódik, esetleges ellenőrzéskor a NAV munkatársai mulasztási bírságot szabhatnak ki.

 

 

 

 

 

Kosár

Nincs termék a kosárban

Még vásárolok