#

Központi telephelyünk: 1089 Budapest, Kőris u. 27. fsz. 1.
Telefon: 06-1-786-7632
06-1-786-3125
E-mail cím: ugyfelszolgalat@lapenztargep.hu

Online számla mindenhol

2020.07.01-től a Magyar Kormány, karöltve  Pénzügyminisztériummal és a Nav-al, be kívánja vezetni minden kereskedelmi egységbe az elektronikus számla kiállításának kötelezőségét, amit a rendszerek autómatikusan fel is töltenének a NAV szerverére. Nem csak a 100.000Ft áfa tartalmat meghaladó számlákat, hanem minden számlát.

Ezzel a kézi számlatömb napjai meg vannak számlálva, bár a számlatömb továbbra is használható, csak 3 napon belül fel kell tölteni a megfelelő felületre, ami nagyjából annyi munka mintha még egyszer ki kellene állítani a számlát. A Kormány nem titkolt szándéka ezzel a lépéssel, hogy a vállalkozásokat az elektronikus nyilvántartás felé terelje, ami a NAV számára egy könnyebb ellenőrizhetőséget jelent ami a gazdaság  "fehérítését" vonja maga után. Nem csak ez az indok, hiszen márciusban indul az 5 másodperces bankolás ami szintén az elekrtonikus eszközök használatát készíti elő. A környező országokban is és a távolabbi osrszágokban is már napi szinten használják az emberek az azonnali átutalást a mobil fizetést, vagy éppen az elekrtonikus pénzt. Kínában például nem is terjedt el a kártyás fizetés, mert olyan gyorsan átálltak a mobil telefonos fizetésre, hogy szinte ez a lépcsőfok ki is maradt, mivel nem volt szükség a kártyás platformra. Az azonnali fizetés óríási távlatokat nyithat a gazdaságban, de sajnos ez csak akkor működik megfelelően, ha a Magyar vállalkozások is elfogadják és nyitottak az elektonikus eszközök használatára.

Kosár

Nincs termék a kosárban

Még vásárolok